środa, 29 kwietnia 2015

Mały powrót do przeszłości



Witam.
Chciałam zacząć od krótkiej retrospekcji, czyli w sumie jak, po co i właściwie dlaczego:)

Moja pierwsze farby do tkanin kupiłam tak o, w sumie z przypadku i przez długi czas stały sobie w pudełku i brzydko powiedziawszy zbierały kurz. W końcu zakiełkowała myśl: "a przemaluje coś ! tak dla siebie- tylko raz z nudów". I powstał pierwszy t-shirt, z którego byłam i jestem dumna aż po dzień dzisiejszy hehe. 
Tak to się zaczęło. Po wrzuceniu na profil w internecie odkryłam, że to co zrobiłam podoba się nie tylko mnie ( na szczęście ). Dlatego też teraz powstała ta strona, na której będę dzielić się z wami moimi pomysłami i przemalowanymi koszulkami i może innymi tkaninami- kto to wie? :)

Liczę też na współpracę!!! Jeśli macie pomysły na grafiki, zabawne, mądre, lub pokrętnie przewrotne teksty, które chcielibyście zobaczyć na koszulkach piszcie. Chętnie spróbuje zmierzyć się z takim wyzwaniem:) 

Pozdrawiam i pozostawiam do wglądu zdjęcia „z przeszłości”.  
Łezka w oku się kręci :) to właśnie ta koszulka od, której wszystko się zaczęło!





1 komentarz:

  1. no i super!!! Nosimy, polecamy, kupujemy na prezenty, a i przy okazji dodam, że piorę nasze- Twoje malowane ręcznie koszulki w pralce i nic się z nimi nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń