wtorek, 11 sierpnia 2015

Wakacyjne rozdanie ;)

Na dworze upał leje się z nieba Emotikon wink tak sobie pomyślałam, że można by jeszcze podkręcić troszkę tą temperaturę i zorganizować Rozdanie Emotikon wink
Zasady są proste, oto one :
Aby wziąć udział w rozdaniu:
1. Polub Koszulkowe Love na FB (chyba, że już ją lubisz Emotikon wink )KLIK
2. Udostępnij informację o rozdaniu na swojej tablicy na FB. KLIK
3. Zostaw komentarz z informacją o chęci udziału w rozdaniu, rozmiarze t-shirtu oraz wybranym wzorze
A do rozdania mam 3 koszulki damskie lub męskie ( losuję trzech zwycięzców )w wybranym przez Was rozmiarze oraz wzorze – z tych proponowanych na mojej stronie Emotikon smile
Rozdanie trwa do 23.08.2015r. do godz. 23:59.
Już nie mogę się doczekać Emotikon wink
Regulamin:
1. Rozdanie organizuję ja, autorka strony Koszulkowe Love.
2. Aby wziąć udział, należy mieć skończone 18 lat. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodzica/opiekuna.
3. Zgłoszenie należy wpisać w komentarzu (chęć udziału, rozmiar oraz wzór t shirtu).
4. Zwycięzca będzie wybrany drogą losowania.
5. Wysyłka nagród odbędzie się za pośrednictwem Poczty Polskiej w przeciągu 5 dni roboczych od skontaktowania się zwycięzcy ze mną. Na adres zwycięzcy czekam 7 dni.
6. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
7. Rozdanie trwa do 23.08.2015r. do godz. 23:59.
8.Wynik ogłoszę 25.08.2015.
9. Organizator w szczególnych wypadkach może zmienić- wydłużyć termin Rozdania
10. Biorąc udział w Rozdaniu akceptujesz regulamin.
Pozdrawiam 





Emotikon smile


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz